duminică, 10 iulie 2011

tractoristul

sa zicem ca in toiul unei nopti am rupt crengile unui stejar. mai multe crengi.
tradus asta inseamna ca am zdrobit niste beri.. 1, 2, 13 ... si ajung acasa pe la un 5, 5 si ceva..ora rezonabila, chiar inainte sa se apuce pasarelele din vie sa imi futa capu ciripind...
si ma pun sa dorm ca oamenii cu ochii inchisi in timp ce creieru'mi era pe turnanta unui roller coaster dinala..
si suna telefonul la modul 'disperat' (logic am uitat sa'l inchid, altfel..) si ma trezeste la 8:26.
eram tot pe/in roller coaster..cam prin curba asa, ma pregateam sa ma dau peste cap sau ceva, chiar inainte sa las vecinului in poala senvisul de aseara... si zic intr-un final: ALO?!!
si aud o voce de om peste 50 de ani:
"is Ambrozie, vezi ca vin dupa motoarele de tractor!"

chiaun cum eram i'am zis ca a sunat nu tocmai unde/pe cine trebuie...nu am avut 'putere' sa inchid din prima ca stiam ca voi fi sunat si a 2-oara.. si el imi spune:'nu nu, ca asta'i numarul la care trebuia sa sun!' :)
m'am si uitat la telefon sa fiu sigur, ca e tot 'brandon' al meu- ustensila ce o tin in mana, si cu un ochi in jur sa vad daca dorm acasa.. si am inchis instant, dupa ce mi s-a confirmat ca sunt cine trebuie sa fiu.
am scos bateria din 'brandon' si ne-am retras amandoi spre hills'urile beverly-ului...

uneori e misto viata. uneori.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Arhivă blog